Безкоштовка доставка турбін по всій Україні
0 Корисна інформація про
турбіни та їх роботу
  • Пошук турбін по марці

Турбіни для дизельних та бензинових двигунів

Турбіни  для дизельних та бензинових двигунів
Поділитись в соцмережі:

При ремонті турбін велика увага приділяється якості процесу: відновлювальні роботи проходять аж до досягнення заводських параметрів, що дозволяє агрегатам автомобілів, які надходять в Turbo Rotor, експлуатуватися після ремонту по 3-5 років без всяких проблем.

Підвищений попит на ремонт турбокомпресорів, виник головним чином, через загальне зниження ресурсу автомобільних агрегатів, що випускаються в останні 10-15 років. Причин на те досить багато:

  • Часта невідповідність вимогам до сервісного обслуговування конструктивно більш складних сучасних автомобілів;
  • Посилені екологічні вимоги і норми, які екостандарти приписують автовиробникам, часто заплановане зниження ресурсу компонентів ще на етапі їх проектування агрегатів з метою зниження ваги, вартості і т.д.

З цих причин, а також через зростання автопарку в цілому, автовласники стали потребувати автомобільного ремонту частіше, ніж раніше.

Несвоєчасна заміна повітряного фільтра

Турбокомпресор може вийти з ладу при систематичному порушенні регламенту заміни повітряного фільтра. Якщо використовувати неякісний фільтруючий елемент або нехтувати передбаченим заводом інтервалом його заміни, підвищується ймовірність попадання у впускний колектор абразивного пилу, що може привести до виходу турбокомпресора з ладу через його розбалансування. Це також може спричинити надмірний чад (витрата масла), який в свою чергу може привести до більш серйозних наслідків.

Якість мастил

Варто відзначити, що турбокомпресори самі по собі вимогливі до мастил, і на його витрату можуть впливати не тільки особливості конструкції двигуна, а й характеристики мастильного матеріалу, який використовується. Якщо при обслуговуванні використовувати неоригінальне масло (до слова, за цілою низкою експертних оцінок це один з найбільш підроблюваних автомобільних товарів на ринку),  масло з неналежними параметрами або з перепробігом, то турбіна може передчасно вийти з ладу через недостатню кількість мастила і, як наслідок, відбудеться руйнація підшипника турбіни.

Кліматичні умови

На ресурс двигуна і, зокрема турбокомпресора, безпосередньо впливають і індивідуальні кліматичні умови. Дизельний двигун прогрівається набагато довше, ніж бензиновий, і при характерних для нашої країни низьких температурах перша година його роботи неминуче буде супроводжуватися підвищеною кількістю утворення сажі в камері згоряння, що в свою чергу буде не тільки «допомагати» змивати масло зі стінок циліндра, а й ще більше збільшувати його в'язкість. Це негативно позначиться на швидкості його прокачування, що також може привести до додаткового зносу інших вузлів двигуна, в тому числі турбокомпресора.

Несправність самого двигуна

Однак, як не дивно, руйнування турбіни може спровокувати і сам двигун: через зношення циліндропоршневої групи може виникати надмірний прорив газів з камери згоряння в картер двигуна. Картерні гази в свою чергу будуть заважати природному стоку масла з турбіни в картер, а воно далі, минувши кільця ущільнювачів справної турбіни, надійде спочатку в інтеркулер, а потім і в камеру згоряння. У підсумку в цій ситуації механіки нерідко приступають до ремонту турбіни, помилково вважаючи її несправною.

Є у даної проблеми і інші підводні камені: якщо, наприклад, із забитим повітряним фільтром картерні гази ще якось могли стримуватися всередині впускного тракту, то при заміні фільтра на новий (його пропускна здатність швидше за все буде набагато краще) гази знову можуть піти по знайомій схемі: в турбокомпресор, в інтеркулер, а потім знову в циліндри ... При заміні турбіни в такому випадку сервісмени часом забувають злити масло з інтеркулера (його там може набиратися до півлітра і більше), через що свіжо відремонтований мотор може запросто піти «в рознос ». Це той випадок, коли турбіна помилково вважається винною замість двигуна, а не навпаки.

balansuvannya turbiny

Ось чому, попит на послуги з ремонту турбін такий високий - причин для їх несправностей може бути безліч. На три-чотири роки експлуатації сучасного автомобіля, на жаль, вже стало нормою хоча б один раз міняти або ремонтувати турбокомпресор.

Як зазвичай проходить ремонт турбіни?

Замовник ідентифікує несправний вузол по артикулу, шукає найбільш підходящий за ціною варіант, замовляє у перевіреного постачальника і звертається в сервіс, який користується довірою.

З турбінами трохи інакше: все частіше люди надають перевагу відновленню турбіни а не її не заміні. Вся справа, звичайно, не тільки в ціні, хоча якщо, наприклад, турбокомпресор Garret на одну з моделей Land Rover коштує від 14 до 17 тис. гривень, то відновлений у фахівців варіант обійдеться в два рази дешевше. Часом вигода від такого ремонту може бути менша і доходити до 30%, що все одно буде виглядати привабливо про для багатьох клієнтів. Але найголовніше - не відремонтувати або замінити турбоагрегат, а виявити справжню причину виходу його з ладу і гарантовано її усунути. Саме в цьому полягає запорука високої якості і тривалий ресурс служби турбокомпресора.

Балансування турбіни – найважливіший процес

Коли ми починали ремонтувати турбіни, ми прекрасно розуміли, що самий відповідальний і складний етап ремонту - це балансування. Все тому, що від нього безпосередньо залежить ресурс турбокомпресора. Відповідно, для підвищення точності в 100% випадках використовується триступенева схема балансування. «TurboRotor» завжди отримує якісний результат при ремонті турбін, оскільки, крім усього іншого, робить балансування на заводському обладнанні Simat із заводською точністю.

balansuvannya turbiny

Сам по собі триступеневий процес балансування полягає в наступному. Спочатку фахівець працює з гарячим колесом, з валом, яке після установки на призми стенду балансується на низьких оборотах (3 500 - 3 600 об / хв) шляхом зішліфовування мікрочастинок металу. Потім на вал встановлюється компресорне колесо, позначається його положення, і вал з двома колесами балансується ще раз, вже більш точно. На третьому етапі всі деталі збираються в корпус (картридж), з одночасною заміною підшипників, кілець, дисків, упорних шайб і т.д. Після чого на валу турбіни ставляться магнітні мітки, щоб в процесі фінішного балансування на другому стенді вже на високих обертах можна було побачити асиметрію. Всі вібрації при цьому відображаються на графіку.

Далі за допомогою бормашини метал сточують до абсолютної симетричності коліс. Головна мета - позбутися вібрації при роботі всієї системи (нагадує процес балансування коліс на автомобілі, хоча і дуже спрощено).

Крім обладнання для балансування, істотним чинником в ремонті є обладнання для вимірювання автоматикою геометрії. У сучасному сервісі, в якому займаються ремонтом турбін, без такого оснащення не обійтися. Якщо раніше цей процес виконувався механічним способом - шляхом замірів переміщення шторок і важелів, то сучасне обладнання дозволяє робити цей процес точніше і швидше. Через всю турбіну проганяється повітря, при цьому заміряється обсяг повітря, який пройшов у ворота турбокомпресора в різних положеннях геометрії. Це необхідно для забезпечення відповідності графіка управління необхідним тиском наддуву відповідно до заводських параметрів. Економити на обладнанні тут не можна, адже від якісної діагностики залежить, наскільки успішно буде проведено ремонт турбіни, як довго вона після цього прослужить, і чи необхідний взагалі ремонт цього елемента.

remont turbin

У переважній більшості випадків відновлення турбіни обійдеться вам значно дешевше, ніж придбання нової. У тих випадках, коли ремонт економічно недоцільний, ми можемо запропонувати нові турбокомпресори з нашого складського фонду, а при їх відсутності - поставку деталей зі складів Європи в адекватні терміни. А взагалі, як сказав Едуард Вульф, «гіркота поганої якості відчувається навіть тоді, коли солодкість низької ціни давно забута». Сказане повною мірою відображає суть відновлення турбокомпресорів. Остерігайтеся підробок.

Ремонт/продаж турбін і оригинальних запчастин по всій Україні:

А також, приймаємо на ремонт турбіни з міст:


Запоріжжя, Харків, Одеса, Вінниця, Дніпропетровськ, Кривий Ріг, Мелітополь, Маріуполь, Миколаїв, Кіровоград, Хмельницький, Полтава, Чернігів, Івано-Франківськ, Суми, Херсон та ін.