Найпростіший та найнадійніший варіант заміна картриджа.
Відразу обмовимося, що з заміною не оригінального картриджа ви не отримаєте 100%-у оригінальну турбіну. Проблема в якості та ціні комплектуючих!
Різниця в продуктивності до 40% між оригінальними картриджами і не-оригінальними!
Якщо у вас мотор дизель і турбіна із змінною геометрією, то її доведеться наново налаштувати.
- Методика налаштування турбіни приведена для вакуумних актуаторів.
- Для настройки електронних актуаторів можна зробити за аналогією або звернутися в спеціальний сервіс.
Після вищесказаного виникає питання, а як бюджетно відремонтувати турбіну, турбокомпресор своїми руками?
Просто замінивши ремкомплект, краще оригінальний, але можна і китайський, не принципово! Китайці вже давно навчилися робити хороші ремкомплекти до турбін.
Але, гаряча і холодна крильчатки повинні бути цілими! Статті та відео по заміні ремкомплектів ви знайдете на нашому сайті або YouTube каналі.
Озвучимо лише ГОЛОВНІ ПРИНЦИПИ ВДАЛОГО ремонту і скажемо про що ВСІ замовчують!
- Чистота при розбиранні турбіни
- Потрібно робити максимальну кількість фото при розбиранні турбіни
- Гвинт на холодній крильчатці має зворотнє різьблення
- Щоб зняти холодну частину, достатньо прогріти равлик звичайним феном декілька хвилин і він знімається сам
- Якщо ви залишаєте оригінальну холодну крильчатку або міняєте її на аналогічну то НЕОБХІДНО в обов'язковому порядку віддати турбіну на балансування на спеціальному верстаті
Чи можливо відремонтувати турбіну замінивши ремкомплект НЕ балансуючи ЇЇ?
Можна тільки в двох випадках:
- Встановити холодну частину турбіни в те саме положення на валу, тобто, зробити риску (відмітку) положення холодної сторони по відношенню до вала. Аналогічно для гайки холодної сторони, якщо з неї забирався метел при балансуванні.
- Поставити замість оригінальної холодної крильчатки фрезовану холодну крильчатку (Billet Turbo Compressor Wheel).
Вся таємниця в тому що ці крильчатки НЕ ВИМАГАЮТЬ БАЛЛАНСУВАННЯ так як ТОЧНІСТЬ при виробництві їх незрівнянно ВИЩА за оригінал. І що найцікавіше, вони важать на 10-15% менше оригінальних, більш ефективно та трохи раніше виходять на буст, і неймовірно стійкі до великих наддувів, грубо кажучи в 1,5-2 рази більше оригіналу.