0 Корисна інформація про
турбіни та їх роботу
  • Пошук турбін по марці

Види систем турбонаддува

Види систем турбонаддува
Поділитись в соцмережі:

Тип перший: VGТ і VNT

Ці турбіни змінюють площу вхідного каналу. Їх ще називають турбінами зі змінною геометрією. Розберемо яка різниця між двома типами:

  1. Variable Geometry Turbocharger - турбокомпресор із змінною геометрією розроблений компанією BorgWarner.
  2. Variable Nozzle Turbin - турбокомпресор зі змінним соплом, розроблений компанією Garrett.

geovariable12-3

Принцип дії турбін із змінною геометрією: за допомогою зміни площі вхідного каналу регулюється напрямок, сила і швидкість потоку відпрацьованих газів, які подаються на крильчатку. VGТ і VNT компресори застосовуються при складанні дизельних машин Volkswagen.

Тип другий: Twin Turbo (подвійне турбо)

Спосіб наддуву із застосуванням двох турбокомпресорів називається твінтурбо, Бітурбо (Biturbo). Використання двох турбін дозволяє нівелювати інерцію і уникнути турбозатримки. Контроль за роботою турбін здійснюється за допомогою ЕСУД і датчиків. Схема розміщення турбін може бути різною.

Розглянемо докладніше конструкції Twin Turbo:

twin turbo

  1. Паралельна. Одночасно в роботу включаються дві однакові турбіни. Відпрацьовані гази після стискання в компресорах надходять у впускний колектор. Звідти вони розподіляються по циліндрах. Така конструкція має підвищену ефективність, оскільки турбозатримка у двох маленьких турбін менша, ніж у однієї великої. Також тиск наддуву зростає швидше і турбояма скорочується до мінімуму. Найчастіше паралельну конструкцію застосовують на дизельних V-образних моторах.
  2. Послідовна. Два однакових компресора приєднуються до двигуна. Тільки один на постійну роботу, а другий налаштовується на певний режим роботи. Іноді вони можуть працювати одночасно. Така конструкція дозволяє уникнути турбозатримку і зробити вхідну потужність максимальною. Послідовна конструкція компресорів застосовується на бензинових і дизельних двигунах.
  3. Ступенева. Два компресори з різними параметрами монтуються послідовно в випускному і впускному каналах. Клапани регулюють вихлопні гази і нагнітається повітря. Сигналом до підключення того чи іншого компресора служить кількість обертів двигуна. Ступінчаста система вважається найдосконалішою системою наддуву. Її можна зустріти на дизельних двигунах від Opel і BMW. Існують також випадки, коли встановлюються послідовно навіть 3 і 4 турбіни.

Тип 3. Twincharger (комбінований наддув)

Комбінований наддув отримують шляхом з'єднання механічного і турбо наддуву. На низьких оборотах двигуна стиснення повітря відбувається за допомогою механічного компресора. При збільшенні оборотів механічний двигун відключається, а турбонагнітач включається. Після включення турбокомпресор бере все навантаження на себе. Twincharger застосовується на двигунах TSI від Volkswagen.

Інші статті

Що краще відновити свою або купити турбіну бу

У статті проводяться аналогії між ремонтом турбін і покупкою компресора б / у. Рекомендації з придбання реставрованих виробів. Чому краще ремонтувати свою турбіну.

Детальніше
4 поширених питання про турбіни

У статті дається короткий опис пристрою турбін, принципу дії, правил експлуатації. Як розпізнати перші ознаки поломки турбокомпресора. Рекомендації по технічному обслуговуванню системи турбонаддува.

Детальніше
Як знайти номер турбіни

У статті наведені рекомендації по ідентифікації турбін, використанню даних, розміщених на інформаційній табличці. Навіщо потрібні бірки і де вони розташовані. Як розшифровується маркування турбокомпресора.

Детальніше
Як замінити ремкомплект в турбіні авто

Стаття присвячена можливості самостійного ремонту турбокомпресорів за допомогою ремкомплектів для турбін. Дається опис, як визначити ступінь поломки системи турбонаддува, які деталі входять в ремонтний комплект, чому віддати перевагу при заміні запчастин.

Детальніше
Що таке ротор (вал) авто турбіни

Основне призначення даного пристрою, опис конструкції. Що необхідно для правильної установки і балансування складного обладнання турбонаддува. Чи можна самостійно замінити ротор автомобільного турбокомпресора.

Детальніше
Особливості роботи актуаторів турбін

Стаття присвячена електронним вакуум-регуляторам тиску турбонаддува. Дано короткий опис принципу дії вестгейта, як він взаємодіє з блоком управління автомобільного двигуна. Як визначити ступінь поломки і що робити в першу чергу.

Детальніше

Ремонт/продаж турбін і оригинальних запчастин по всій Україні:

А також, приймаємо на ремонт турбіни з міст:


Запоріжжя, Харків, Одеса, Вінниця, Дніпропетровськ, Кривий Ріг, Мелітополь, Маріуполь, Миколаїв, Кіровоград, Хмельницький, Полтава, Чернігів, Івано-Франківськ, Суми, Херсон та ін.