Безкоштовка доставка турбін по всій Україні
0 Корисна інформація про
турбіни та їх роботу
  • Пошук турбін по марці

Види систем турбонаддува

Види систем турбонаддува
Поділитись в соцмережі:

Тип перший: VGТ і VNT

Ці турбіни змінюють площу вхідного каналу. Їх ще називають турбінами зі змінною геометрією. Розберемо яка різниця між двома типами:

  1. Variable Geometry Turbocharger - турбокомпресор із змінною геометрією розроблений компанією BorgWarner.
  2. Variable Nozzle Turbin - турбокомпресор зі змінним соплом, розроблений компанією Garrett.

geovariable12-3

Принцип дії турбін із змінною геометрією: за допомогою зміни площі вхідного каналу регулюється напрямок, сила і швидкість потоку відпрацьованих газів, які подаються на крильчатку. VGТ і VNT компресори застосовуються при складанні дизельних машин Volkswagen.

Тип другий: Twin Turbo (подвійне турбо)

Спосіб наддуву із застосуванням двох турбокомпресорів називається твінтурбо, Бітурбо (Biturbo). Використання двох турбін дозволяє нівелювати інерцію і уникнути турбозатримки. Контроль за роботою турбін здійснюється за допомогою ЕСУД і датчиків. Схема розміщення турбін може бути різною.

Розглянемо докладніше конструкції Twin Turbo:

twin turbo

  1. Паралельна. Одночасно в роботу включаються дві однакові турбіни. Відпрацьовані гази після стискання в компресорах надходять у впускний колектор. Звідти вони розподіляються по циліндрах. Така конструкція має підвищену ефективність, оскільки турбозатримка у двох маленьких турбін менша, ніж у однієї великої. Також тиск наддуву зростає швидше і турбояма скорочується до мінімуму. Найчастіше паралельну конструкцію застосовують на дизельних V-образних моторах.
  2. Послідовна. Два однакових компресора приєднуються до двигуна. Тільки один на постійну роботу, а другий налаштовується на певний режим роботи. Іноді вони можуть працювати одночасно. Така конструкція дозволяє уникнути турбозатримку і зробити вхідну потужність максимальною. Послідовна конструкція компресорів застосовується на бензинових і дизельних двигунах.
  3. Ступенева. Два компресори з різними параметрами монтуються послідовно в випускному і впускному каналах. Клапани регулюють вихлопні гази і нагнітається повітря. Сигналом до підключення того чи іншого компресора служить кількість обертів двигуна. Ступінчаста система вважається найдосконалішою системою наддуву. Її можна зустріти на дизельних двигунах від Opel і BMW. Існують також випадки, коли встановлюються послідовно навіть 3 і 4 турбіни.

Тип 3. Twincharger (комбінований наддув)

Комбінований наддув отримують шляхом з'єднання механічного і турбо наддуву. На низьких оборотах двигуна стиснення повітря відбувається за допомогою механічного компресора. При збільшенні оборотів механічний двигун відключається, а турбонагнітач включається. Після включення турбокомпресор бере все навантаження на себе. Twincharger застосовується на двигунах TSI від Volkswagen.

Інші статті

Актуатори турбін - причини і наслідки проблем з вестгейт-клапаном турбонаддува

Відмови актуатора пов'язані з випадками надлишку або нестачі повітря, що нагнітається потоку. Розглянемо докладніше їх прояви ...

Детальніше
Ризики самостійного ремонту турбіни

До чого призводить самостійний ремонт турбіни авто. Опис можливих ризиків. Переваги комплексної діагностики в компанії «Турборотор»

Детальніше
Заміна турбокомпресора в двигуні 1.6 HDi

На прикладі турбокомпресора з двигуном 1.6 HDi ми хочемо показати вам, що таке турбонагнітач про що слід пам'ятати при його заміні ...

Детальніше
Як вибрати ГБО для авто з турбіною

Чи можуть виникнути проблеми при монтажі газобалонного обладнання на машину з турбокомпресором? Детальніше про це в нашій статті ....

Детальніше
Правильна установка турбіни на автомобіль - герметик виключається

Звичка застосування герметизуючих складів для ущільнення фланців веде до порушення штатної роботи вузла, причому в гарантійних претензії буде відмовлено. Детальніше в статті ...

Детальніше
Передув турбіни в автомобілі

Наявність турбіни - це відмінна динаміка розгону і знижений витрата палива. Але є і зворотна сторона медалі. Ніщо не вічне і іноді вузли автомобіля виходять з ладу. Є така проблема, як передув турбіни

Детальніше

Ремонт/продаж турбін і оригинальних запчастин по всій Україні:

А також, приймаємо на ремонт турбіни з міст:


Запоріжжя, Харків, Одеса, Вінниця, Дніпропетровськ, Кривий Ріг, Мелітополь, Маріуполь, Миколаїв, Кіровоград, Хмельницький, Полтава, Чернігів, Івано-Франківськ, Суми, Херсон та ін.