Безкоштовка доставка турбін по всій Україні
0 Корисна інформація про
турбіни та їх роботу
  • Пошук турбін по марці

Турбіна кидає масло: варіанти вирішення проблеми

Турбіна кидає масло: варіанти вирішення проблеми
Поділитись в соцмережі:

Підвищений тиск масла на виході викликає витік масла в місці газо-масляного ущільнення. Як наслідок, компресор має посилено працювати щоб виштовхнути повітря.

Чому кидає масло турбіна із змінною геометрією?

У турбіни із змінною геометрією існує кілька причин чому може виникнути поломка подібного роду:

  • Засмічення повітряного фільтра або нейтралізатора відпрацьованих газів;
  • Підвищення картерной тиску;
  • Підвищення рівня масла в двигуні;
  • Засмічення зливного патрубка;
  • Тривала робота двигуна на низьких або холостих обертах.

turbina_brosaet_maslo

Способи усунення поломки:

  • Заміна засмітившогося фільтра перед монтажем нової турбіни;
  • Забезпечення герметичності фільтра і коробки;
  • Промивання всіх патрубків і впускного колектора від піску і пилу.

Які ще існують варіанти усунення поломки?

Правильна експлуатація автомобіля має на увазі обов'язкову і регулярну заміну старого відпрацьованого масла. Інакше бруд і дрібні сторонні предмети завдадуть непоправної шкоди вашій турбіні. Якщо ви будете нехтувати цим простим правилом, то витік масла почнеться навіть в найдосконалішій моделі турбокомпресора. При цьому, тривалість пробігу не матиме значення.

Головне табу під час ремонту турбіни

Для ущільнення отворів між компресором турбіни і зливним патрубком потрібно використовувати спеціальні ущільнювачі і прокладки. Забороняється замінювати ці деталі будь-якими герметиками. Намагаючись заощадити, ви досягнете лише зменшення просвіту парубка і засмічення турбіни.

tech masla iz turbiny

Що робити якщо виникли проблеми зі зливом масла з компресора?

Перед тим як потрапити в корпус турбіни масло проходить певний шлях. На великій швидкості воно змішується з вихлопними газами і повітрям. Проходячи через підшипники, воно перетворюється в маслянисту піну і потрапляє вниз турбінного корпусу, а звідти - в піддон двигуна. Якщо з якої-небудь причини масло не проходить, воно починає накопичуватися в корпусі. Після того як рівень масла досягає рівня ущільнень, воно починає переливатися в корпус компресорного та турбінного коліс.

Як це усунути?

Порядок дій у разі виникнення подібного дефекту:

  • Перевірити герметичність зливної системи. Мастилозливна система повинна приєднюваться до мотору вище рівня масла в картері (в цьому місці відсутній опір току масла).
  • Вирівняти зливну гідравлічну лінію вертикально.
  • Замінити вентиляцію картера і поршневої групи в разі дефекту.

Сервіс Turborotor швидко впорається з витоком масла в турбіні будь-якого типу. Звертайтеся до нас і ми повернемо ваш компресор до життя без його повної заміни.

Ремонт/продаж турбін і оригинальних запчастин по всій Україні:

А також, приймаємо на ремонт турбіни з міст:


Запоріжжя, Харків, Одеса, Вінниця, Дніпропетровськ, Кривий Ріг, Мелітополь, Маріуполь, Миколаїв, Кіровоград, Хмельницький, Полтава, Чернігів, Івано-Франківськ, Суми, Херсон та ін.