0 Корисна інформація про
турбіни та їх роботу
  • Пошук турбін по марці

Особливості роботи актуаторів турбін

Особливості роботи актуаторів турбін
Поділитись в соцмережі:

Навіщо потрібен електронний актуатор турбіни

Турбіна автомобіля потребує захисту від можливих перевантажень при роботі двигуна на підвищених обертах. З цією метою в конструкцію турбонаддува включено спеціальний пристрій - електронний актуатор турбіни. Цей елемент ще має назву: «регулятор тиску», «вестгейт» або «вакуум-регулятор». Актуатор - це клапан, через який вихлопні гази, що відробили виходять назовні, минаючи турбінне колесо.

aktuator-turbiny

Різновиди вакуумних регуляторів тиску

Турбіни високого тиску відрізняються від звичайних конструкцій наявністю спеціального клапана. Актуатор турбіни ефективно запобігає негативні впливи надлишкового тиску.

Основні елементи пристрою:

  1. Корпусні деталь.
  2. Кришка корпусу.
  3. Керуючий порт.
  4. Важіль приводу.
  5. Притискна пружина.
  6. Діафрагма.

Залежно від конструкції наддуву запобіжні клапани поділяються на механічні та електронні. Звичайний пневматичний актуатор спрацьовує під впливом надлишкового тиску вихлопних газів. У закритому положенні пружина утримує мембрану діафрагми. При зростанні тиску в турбіні пружина не в змозі стримувати заслінку клапана і відпускає її. Частина газів йде в обхід крильчатки, швидкість обертання турбонаддува знижується.

Електронний актуатор турбіни отримує керуючий вплив від ЕБУ двигуна внутрішнього згоряння. На підставі інформації, отриманої від численних датчиків (детонації, тиску в впускному колекторі, витрати повітря та ін.), На вакуумрегулятор з електронного блоку управління поступає команда закрити / відкрити клапан.

elektronnij aktuator turbiny

Основні ознаки несправності вакуум клапана турбіни

Якщо водій помічає недостатній наддув, появу нестандартних звуків, деренчання в районі турбіни при виключенні мотора, натисканні на педаль акселератора, скиданні газу, рекомендується звернутися в центр турбо сервісу. В умовах спеціалізованої майстерні проводиться діагностика і правильне регулювання актуатора турбіни.

Найбільш поширені поломки вакуум турбіни

Як і всі складні пристрої, електронний актуатор турбіни іноді виходить з ладу. Найчастіше ламаються:

  • елементи електроніки;
  • сам контролер;
  • робочі вузли і деталі електромотора;
  • зуби шестерень приводного механізму.

Ремонт актуатора турбіни, а також установку нового агрегату не рекомендується проводити самостійно в умовах гаража. Щоб правильно змонтувати новий актуатор або повноцінно відновити функції наявного вузла, необхідні:

  1. Відповідна кваліфікація майстра.
  2. Спеціальне сучасне обладнання, пристосування, інструменти.
  3. Професійна діагностика, тестування на стендах.
  4. Наявність оригінальних запасних частин (використання аналогів і підробок неприпустимо).

Після ремонту електронного актуатора турбіни або його заміни здійснюються балансування і відповідні налаштування турбонаддува двигуна:

  • заміна пружини;
  • регулювання довжини тяги за допомогою гвинтового наконечника;
  • установка соленоїда (електромеханічного клапана) на вході в турбіну.

remont aktuatora turbiny

Важливо: при необхідності заміни вестгейта, що вийшов з ладу, рекомендується купувати новий агрегат тільки у перевірених дилерів. Щоб купити актуатор турбіни відповідної якості, скористайтеся послугами спеціалізованих інтернет-магазинів, які співпрацюють з відомими виробниками і перевіреними постачальниками. Компанія TurboRotor, є саме таким постачальником, ми даємо гарантію 1 рік на всі запасні частини до турбін. А якщо у вас виникнуть проблеми з установкою, звертайтеся до нас, ми з радістю вам допоможемо.

Рекомендації по експлуатації вестгейта

На працездатність і термін служби актуатора турбіни чинять негативний вплив такі чинники:

  1. Агресивний стиль їзди власника транспортного засобу.
  2. Використання палива і моторного масла поганої якості.
  3. Недотримання термінів проведення техобслуговування.

При невиконанні перерахованих вимог часто виникає необхідність проводити позаплановий, поточний або капітальний ремонт актуатора турбіни.

Інші статті

Як замінити ремкомплект в турбіні авто

Стаття присвячена можливості самостійного ремонту турбокомпресорів за допомогою ремкомплектів для турбін. Дається опис, як визначити ступінь поломки системи турбонаддува, які деталі входять в ремонтний комплект, чому віддати перевагу при заміні запчастин.

Детальніше
Що таке ротор (вал) авто турбіни

Основне призначення даного пристрою, опис конструкції. Що необхідно для правильної установки і балансування складного обладнання турбонаддува. Чи можна самостійно замінити ротор автомобільного турбокомпресора.

Детальніше
Відновлення геометрії турбін

У статті розповідається про особливості роботи турбонаддува із змінною геометрією. Дається короткий опис пристрою і принципу роботи турбіни з рухомими пелюстками. Рекомендації щодо правильної експлуатації авто, обладнаного турбованим двигуном, відновленню його геометрії.

Детальніше
Заміна картриджа турбіни, як проходить

Заміна картриджа - один з етапів відновлювальних робіт турбокомпресора (турбіни). Така процедура не вимагає особливих зусиль і проводиться відносно легко. Важливою вимогою до такої процедури є дотримання чистоти робочого місця і акуратності, щоб уникнути попадання всередину корпусу сміття і пилу.

Детальніше
Особливості техогляду автомобіля в 2018 році

Нещодавно КМУ представив проект нового закону згідно з яким техогляд транспортних засобів є обов'язковим.

Детальніше
Турбіна зі змінюваною геометрією

Що таке турбіна зі зміненою геометрією і як вона працює? Чим вона відрізняється від інших типів турбін? Про все це ви дізнаєтеся з нашої статті.

Детальніше

Ремонт/продаж турбін і оригинальних запчастин по всій Україні:

А також, приймаємо на ремонт турбіни з міст:


Запоріжжя, Харків, Одеса, Вінниця, Дніпропетровськ, Кривий Ріг, Мелітополь, Маріуполь, Миколаїв, Кіровоград, Хмельницький, Полтава, Чернігів, Івано-Франківськ, Суми, Херсон та ін.