Чи можна поставити ГБО на турбований двигун?
За останній час ціна на паливо стрімко збільшується, щорічно простежується зростаюча динаміка. Провідні компанії з машинобудування шукають альтернативу, щоб власники авто могли заощадити. Оптимальним варіантом стала установка на автомобіль газобалонного обладнання. Автомобілісти задаються питанням, чи можуть виникнути проблеми при його монтажі на машину з турбокомпресором.
Вибираємо ГБО для авто з турбіною
Для автотранспорту з системою нижче 4-5 покоління, створеного в 1999 році при появі еко стандарту по вихлопу ЄВРО-З, слід враховувати такі характеристики палива в моторі:
- технології вприскування;
- здійснення управління подачі.
Фахівці в сфері газобалонного обладнання зуміли провести оптимальну інтеграцію газової установки зі стандартними варіантами по управлінню і живленню двигуна. Устаткування 4-го покоління на даний момент - це бюджетна версія. Тут ЕБУ мотор здійснює передачу сигналів на спеціальний блок управління. Таким чином «підміняються» команди штатних пристроїв. Це обумовлено подачею не рідкого пального в двигун, а газоподібного.
Оснащення 5-го покоління має вдосконалену конструкцію, завдяки чому воно повноцінно об'єднується із заводськими обладнанням. Чи не відбувається ідентифікації електронним блоком управління ГБО, як стороннього. Так виключається можливість появи конфліктів і збоїв. Подача газу в двигун відбувається в зрідженому стані. Новітня електроніка дозволяє враховувати велике октанове число газового палива в співвідношенні з бензиновим, вносити правки в робочий формат ДВС.
Особливості з'єднання дизеля і ГБО
Переходячи з важкого дизельного пального на газове, можна розглядати два варіанти установок:
- Газотурбіна
- Газодизель
Газотурбіна
Роботи з монтажу газової турбіни на авто потрібно проводити в автозаводських умовах. Це убезпечить від проблем з налаштуванням і роботою системи, які можуть виникнути в процесі. Варто враховувати, при заміні дизеля на газотурбу неможливо перейти назад.
Газодизель
Широко поширеною процедурою серед автомобілістів є перехід турбодизеля на газоподібне пальне. Головною відмінністю і особливістю газодизеля виступає здатність ініціювати паливо двох видів. У газу поріг займання набагато вище. Завдяки своїм відмітним властивостям він грає важливу роль, служить в якості запалу паливної суміші. Це дозволяє істотно економити дизель.
Газобалонне обладнання - унікальна сучасна апаратура, яку можливо встановити на двигун будь-якої складності, включаючи дизельагрегат технології Common Rail Euro-4.
Для подолання великих відстаней на особистому транспорті та на масивних вантажівках монтаж газодизеля має сенс і допоможе істотно заощадити на паливні витрати. Для переміщення по населеним пунктам і для компактних комерційних транспортних засобів підійде штатна установка, головною перевагою якої є велика паливна економія.
Підведемо підсумки
Сучасний газовий пристрій можливо обладнати на будь-який турбодвигун, незалежно від модифікації. Дотримується основне правило - інжекторне оснащення рекомендується встановлювати на агрегати з прямим уприскуванням. Система дозволяє поставляти в мотор строго необхідну кількість газу. Повітря, що надходить разом з ним, ніяк не відбивається на функціональності системи.