Що таке картридж турбіни і як його замінити
Середній корпус або картридж - це комплекс деталей (корпус підшипників, вал, крильчатка і колесо турбіни). Картридж - це головна складова турбіни, яка працює завдяки виводу вихлопних і атмосферних газів, який забезпечується корпусом турбіни і корпусом компресора. Процедура заміни не вимагає фінального балансування. Балансування агрегату проводиться відразу після його виготовлення на заводі. Звичайно, це стосується тільки оригінальних запчастин.
Як проходить заміна середнього корпусу турбіни
Ця процедура виконується в кілька етапів:
- Демонтаж компресора. Виконуючи цю процедуру потрібно запам'ятати розміщення патрубків на зібраній турбіні. Найбезпечніше їх сфотографувати або зробити замітки на папері. За допомогою такої шпаргалки можна буде приєднати патрубки назад без загинів.
- Процедура відключення трубок всмоктування і нагнітання.
- Демонтаж важеля вейстгета. Положення важеля також краще сфотографувати.
- Зняття корпусу компресора (запам'ятайте, як він був розташований щодо турбінного корпусу). Постарайтеся не пошкодити поверхню всмоктування. Зняти корпус вам допоможуть пружинні кліщі.
- Демонтаж стопорного кільця. Полегшити цей етап можна за допомогою вже згаданих раніше пружинних кліщів.
- Огляд внутрішньої порожнини корпусу на предмет наявності пошкоджень. Якщо будуть виявлені пошкодження корпусу, то проводити ремонт турбокомпресора не має сенсу, доведеться купувати новий.
- Очищення турбіни від нагару і старого масла.
- Збірка турбіни за допомогою зроблених начерків або фото.
- Перевірка вільного обертання ротора.
- Зробіть кілька оборотів без запалювання, щоб нормалізувати тиск.
- Запуск двигуна на холостих обертах. Якщо через 5 хвилин ви не знайдете витоку масла, то картридж турбіни готовий до використання. Якщо масло все ж протікає, потрібно перевірити герметичність всіх з'єднань і правильність установки патрубків.
Додаткові відомості про ремонт
Оригінальні ремкомплекти до середнього корпусу турбіни обов'язково містять нові ущільнювачі. Ми радимо завжди проводити заміну прокладок. Це дозволить уникнути поломок, які можуть пошкодити навіть двигун. Якщо під час ремонту у вас виникають проблеми з тим, щоб потрапити в потрібне вам місце, то потрібно поміняти розташування корпусів відносно один одного. Щоб зробити це - стисніть стопорне колесо. Також не забувайте замінити масляні патрубки. Коштують вони не багато, і, в той же час, ви будете впевнені, що система в нормі.