Безкоштовка доставка турбін по всій Україні
0 Корисна інформація про
турбіни та їх роботу
  • Пошук турбін по марці

Обладнання для ремонту турбін

Обладнання для ремонту турбін
Поділитись в соцмережі:

Технології ремонту турбін

Наскільки б якісно не був виготовлений турбонаддув, він прийде в непридатність і буде необхідний його ремонт. Нічого дивного тут немає, так як будь-яка деталь з металу має свій боковий вівтар зносостійкості. Але ось від якості відновлювальних робіт буде залежати подальша робота всього пристрою. Процедура ремонту лопаточного пристрою включає в себе цілий комплекс заходів.

Поетапний алгоритм відновлення автомобільного турбокомпресора

Під час ремонту турбокомпресора необхідно дотримати послідовність і провести наступні дії:

  1. Розбирання турбіни на окремі деталі, чистка, видалення продуктів згоряння.
  2. Технічний контроль з'єднань і деталей.
  3. Дослідження причин поломки турбокомпресора і розмова з власником про результати діагностики.
  4. Після схвалення власника, придатні деталі повторно очищаються.
  5. Частини нового ремонтного комплекту (європейського виробництва) також проходять чистку.
  6. Проводиться балансування ротора, турбокомпресорного колеса в зібраному стані.
  7. По закінченню регулювання деталь повністю збирається, але без равлики і штуцера. Це підготовча процедура перед балансувальним стендом.
  8. Турбокомпресор випробовується протягом години. Точний час встановлюється майстром.
  9. Остаточне калібрування.
  10. Сердечник з'єднують з равликом і штуцером.

Відновлювальний процес закінчено.

Устаткування, що застосовується для балансування та калібрування

Верстат для фінішного балансування CMT-48VSR Twin

Дуже важливим етапом ремонту турбокомпресора є його балансування. Незбалансована турбіна вже через кілька кілометрів пробігу вийде з ладу. Тому, балансування турбонаддува повинне обов'язково проводитися після ремонту. Оскільки навіть звичайне складання і розбирання порушують баланс. А що вже говорити про проведення операцій з валом і ротором.

У момент налагодження турбіни вал приводиться в рух, потоком повітря, функціонуючи наближено до умов таким же, як при стандартній експлуатації. До колеса компресора з валом надходить підігріте масло, таким чином, проводиться перевірка герметичності деталей.

Плюси і особливості CMT-48VSRTwin:

  • Проведення балансування до 300 тис. обертів на хв.
  • Висока точність роботи завдяки спільній роботі з вимірювальним модулем ROTORTEST 8.5.
  • Перевірка герметичності картриджів.
  • Автосистема контролю подачі повітряних мас.
  • Щоб позбавиться від «сухого старту» передбачено управління тиском масла і температури.
  • Є 5 рівнів для очищення масла.
  • Передбачено модуль вимірювання з вбудованою базою даних, де позначені параметри безлічі найбільш поширених турбокомпресорів (балансувальні обертів макс. І хв., допуск G2 і G1).
  • Агрегат оснащений енергозберігаючими переходниками-адаптерами для різних турбін.
  • На заміну адаптера потрібно зовсім мало часу, близько 25 секунд.
  • Для зручності використання вбудована програма балансування на будь-якій мові.
  • Не потрібно постійно проводити калібрування картриджів під будь-який типорозмір, оскільки застосовується заводська автокалібровка.

CMT-48VSRTwin - це гарантія відмінної роботи турбіни, високої якості і швидкого обслуговування! Детальніше про стенді можна прочитати тут

CMT-47TR Polymer

Призначенням даного верстата є ремонт валів і колеса компресора. Дуже добре підходить для роботи, як з вантажними, так і легковими автомобілями. Головними перевагами цього пристрою під час порівнянні з іншими - це компактні розміри і висока точність вимірювань. Може працювати з ПО Windows XP Embedded для загальвиробничою сфери.

Ще слід виділити такі переваги:

  • Зручність і оперативність техобслуговування можлива завдяки сервомоторам. Саме ця деталь здійснює позиціонування вала в місце корекції дисбалансу.
  • Спеціаліст витратить набагато менше годин за рахунок того, що попередньо було проведене калібрування на заводі. В автосервісі або майстерні не знадобиться проведення калібрування за допомогою каліброваного вантажу або пробного пуску.
  • Для проведення вимірів не знадобиться лінійка і циркуль, оскільки всі процеси відбуваються в авто - режимі. Після того, як наноситься маркування на лопаті вала, виміром оборотів займається оптичний спеціальний датчик. Також обладнання оснащене датчиком-лазером для вимірювання відстаней між валовими площинами.

Конструкція також оснащена технологічними інноваціями:

  1. Розрахунково-вимірювальним модулем ROTORTEST 610TR з кольоровим сімнадцяти дюймовим РК дисплеєм з сенсорним управлінням.
  2. Всі дані по балансуванню і регулюванню турбінного наддуву записуються на FLASH-карту.
  3. Записи роздруковуються завдяки принтеру, вмонтованому в агрегат.

У виробництві станкового корпусу використовується високоміцний полімербетон. Цей матеріал відрізняється підвищеною стійкістю до вібрацій.

Виходячи з особистого досвіду, можна сказати, балансувальні якості турбіни на цьому апараті значно збільшують потужність двигуна до 20%.

Детальніше про стенді можна прочитати тут

TurboTest

Устаткування новітнього покоління з широким функціоналом налаштування турбін будь-якого типу. Встановлено високоточний витратомір для відстеження кількості споживаного повітря компресором. Калібрувальний механізм в момент обертання валу турбокомпресора робить налаштування геометрії турбіни, як на механічному, так і електронному спусковому механізмі.

Звертаємо увагу, що Turbo Test - єдиний вид балансування стенду для настройки відновлюваних турбін. Сама ж процедура проходить в 3 етапи, що дозволяє гарантувати потрійну якість регулювання під робочий стан. Детальніше про стенді можна прочитати тут.

Є питання? Задайте їх майстру турбо сервісу: по телефону, електронній пошті або в формі зворотного зв'язку на сайті.

Ремонт/продаж турбін і оригинальних запчастин по всій Україні:

А також, приймаємо на ремонт турбіни з міст:


Запоріжжя, Харків, Одеса, Вінниця, Дніпропетровськ, Кривий Ріг, Мелітополь, Маріуполь, Миколаїв, Кіровоград, Хмельницький, Полтава, Чернігів, Івано-Франківськ, Суми, Херсон та ін.