Безкоштовка доставка турбін по всій Україні
0 Корисна інформація про
турбіни та їх роботу
  • Пошук турбін по марці

Обладнання для ремонту турбін

Обладнання для ремонту турбін
Поділитись в соцмережі:

Технології ремонту турбін

Наскільки б якісно не був виготовлений турбонаддув, він прийде в непридатність і буде необхідний його ремонт. Нічого дивного тут немає, так як будь-яка деталь з металу має свій боковий вівтар зносостійкості. Але ось від якості відновлювальних робіт буде залежати подальша робота всього пристрою. Процедура ремонту лопаточного пристрою включає в себе цілий комплекс заходів.

Поетапний алгоритм відновлення автомобільного турбокомпресора

Під час ремонту турбокомпресора необхідно дотримати послідовність і провести наступні дії:

  1. Розбирання турбіни на окремі деталі, чистка, видалення продуктів згоряння.
  2. Технічний контроль з'єднань і деталей.
  3. Дослідження причин поломки турбокомпресора і розмова з власником про результати діагностики.
  4. Після схвалення власника, придатні деталі повторно очищаються.
  5. Частини нового ремонтного комплекту (європейського виробництва) також проходять чистку.
  6. Проводиться балансування ротора, турбокомпресорного колеса в зібраному стані.
  7. По закінченню регулювання деталь повністю збирається, але без равлики і штуцера. Це підготовча процедура перед балансувальним стендом.
  8. Турбокомпресор випробовується протягом години. Точний час встановлюється майстром.
  9. Остаточне калібрування.
  10. Сердечник з'єднують з равликом і штуцером.

Відновлювальний процес закінчено.

Устаткування, що застосовується для балансування та калібрування

Верстат для фінішного балансування CMT-48VSR Twin

Дуже важливим етапом ремонту турбокомпресора є його балансування. Незбалансована турбіна вже через кілька кілометрів пробігу вийде з ладу. Тому, балансування турбонаддува повинне обов'язково проводитися після ремонту. Оскільки навіть звичайне складання і розбирання порушують баланс. А що вже говорити про проведення операцій з валом і ротором.

У момент налагодження турбіни вал приводиться в рух, потоком повітря, функціонуючи наближено до умов таким же, як при стандартній експлуатації. До колеса компресора з валом надходить підігріте масло, таким чином, проводиться перевірка герметичності деталей.

Плюси і особливості CMT-48VSRTwin:

  • Проведення балансування до 300 тис. обертів на хв.
  • Висока точність роботи завдяки спільній роботі з вимірювальним модулем ROTORTEST 8.5.
  • Перевірка герметичності картриджів.
  • Автосистема контролю подачі повітряних мас.
  • Щоб позбавиться від «сухого старту» передбачено управління тиском масла і температури.
  • Є 5 рівнів для очищення масла.
  • Передбачено модуль вимірювання з вбудованою базою даних, де позначені параметри безлічі найбільш поширених турбокомпресорів (балансувальні обертів макс. І хв., допуск G2 і G1).
  • Агрегат оснащений енергозберігаючими переходниками-адаптерами для різних турбін.
  • На заміну адаптера потрібно зовсім мало часу, близько 25 секунд.
  • Для зручності використання вбудована програма балансування на будь-якій мові.
  • Не потрібно постійно проводити калібрування картриджів під будь-який типорозмір, оскільки застосовується заводська автокалібровка.

CMT-48VSRTwin - це гарантія відмінної роботи турбіни, високої якості і швидкого обслуговування! Детальніше про стенді можна прочитати тут

CMT-47TR Polymer

Призначенням даного верстата є ремонт валів і колеса компресора. Дуже добре підходить для роботи, як з вантажними, так і легковими автомобілями. Головними перевагами цього пристрою під час порівнянні з іншими - це компактні розміри і висока точність вимірювань. Може працювати з ПО Windows XP Embedded для загальвиробничою сфери.

Ще слід виділити такі переваги:

  • Зручність і оперативність техобслуговування можлива завдяки сервомоторам. Саме ця деталь здійснює позиціонування вала в місце корекції дисбалансу.
  • Спеціаліст витратить набагато менше годин за рахунок того, що попередньо було проведене калібрування на заводі. В автосервісі або майстерні не знадобиться проведення калібрування за допомогою каліброваного вантажу або пробного пуску.
  • Для проведення вимірів не знадобиться лінійка і циркуль, оскільки всі процеси відбуваються в авто - режимі. Після того, як наноситься маркування на лопаті вала, виміром оборотів займається оптичний спеціальний датчик. Також обладнання оснащене датчиком-лазером для вимірювання відстаней між валовими площинами.

Конструкція також оснащена технологічними інноваціями:

  1. Розрахунково-вимірювальним модулем ROTORTEST 610TR з кольоровим сімнадцяти дюймовим РК дисплеєм з сенсорним управлінням.
  2. Всі дані по балансуванню і регулюванню турбінного наддуву записуються на FLASH-карту.
  3. Записи роздруковуються завдяки принтеру, вмонтованому в агрегат.

У виробництві станкового корпусу використовується високоміцний полімербетон. Цей матеріал відрізняється підвищеною стійкістю до вібрацій.

Виходячи з особистого досвіду, можна сказати, балансувальні якості турбіни на цьому апараті значно збільшують потужність двигуна до 20%.

Детальніше про стенді можна прочитати тут

TurboTest

Устаткування новітнього покоління з широким функціоналом налаштування турбін будь-якого типу. Встановлено високоточний витратомір для відстеження кількості споживаного повітря компресором. Калібрувальний механізм в момент обертання валу турбокомпресора робить налаштування геометрії турбіни, як на механічному, так і електронному спусковому механізмі.

Звертаємо увагу, що Turbo Test - єдиний вид балансування стенду для настройки відновлюваних турбін. Сама ж процедура проходить в 3 етапи, що дозволяє гарантувати потрійну якість регулювання під робочий стан. Детальніше про стенді можна прочитати тут.

Є питання? Задайте їх майстру турбо сервісу: по телефону, електронній пошті або в формі зворотного зв'язку на сайті.

Інші статті

Помпаж турбіни

Стаття аналізує помпаж турбіни, руйнівний і небезпечний для двигунів. За допомогою викладеної тут інформації ви зможете своєчасно уникнути цього явища.

Детальніше
Чому монтаж турбіни прерогатива професійних СТО

Уявний примітивізм монтажу турбіни багатьом вселяє власну спроможність. Після настає розчарування, а часто і фінансові втрати. Розкриємо причини подібних фіаско ...

Детальніше
Актуатори турбін - причини і наслідки проблем з вестгейт-клапаном турбонаддува

Відмови актуатора пов'язані з випадками надлишку або нестачі повітря, що нагнітається потоку. Розглянемо докладніше їх прояви ...

Детальніше
Ризики самостійного ремонту турбіни

До чого призводить самостійний ремонт турбіни авто. Опис можливих ризиків. Переваги комплексної діагностики в компанії «Турборотор»

Детальніше
Заміна турбокомпресора в двигуні 1.6 HDi

На прикладі турбокомпресора з двигуном 1.6 HDi ми хочемо показати вам, що таке турбонагнітач про що слід пам'ятати при його заміні ...

Детальніше
Як вибрати ГБО для авто з турбіною

Чи можуть виникнути проблеми при монтажі газобалонного обладнання на машину з турбокомпресором? Детальніше про це в нашій статті ....

Детальніше

Ремонт/продаж турбін і оригинальних запчастин по всій Україні:

А також, приймаємо на ремонт турбіни з міст:


Запоріжжя, Харків, Одеса, Вінниця, Дніпропетровськ, Кривий Ріг, Мелітополь, Маріуполь, Миколаїв, Кіровоград, Хмельницький, Полтава, Чернігів, Івано-Франківськ, Суми, Херсон та ін.