Безкоштовка доставка турбін по всій Україні
0 Корисна інформація про
турбіни та їх роботу
  • Пошук турбін по марці

Принципи змаски турбокомпресора

Принципи змаски турбокомпресора
Поділитись в соцмережі:

Про турбонаддув

Найсучасніший автомобільний двигун вже немислимий без застосування турбонагнітача. Наддув підвищує питому віддачу мотора, одночасно знижуючи витрату палива, розміри і масу силового агрегату. Дизелі і бензомотор однаково чуйні на застосування подачі суміші під надлишковим тиском. Базові знання пристрою деталей турбонаддува необхідні користувачеві, ми готові в цьому допомогти. Розповімо про роботу елементів змащування турбонаддува.

Технічні особливості процесу змащування

Ротор турбочарджер обертається з величезною швидкістю, на порядок швидше, ніж колінвал самого швидкохідного ДВС. Шарикопідшипники тут справляються погано, тому переважно застосовуються прилади ковзання. Подається примусово високоякісна синтетика, яка створює міцну плівку між валом і опорою, забезпечуючи чистий режим рідинного тертя.

Два різновиди підшипників ковзання

  1. З плаваючою втулкою. Мастильна плівка створюється з двох сторін, сама деталь обертається приблизно вдвічі повільніше ротора.
  2. З нерухомою втулкою у вигляді патрона. Дозволяє зменшити габарити вузла, погіршуючи умови обертання.

Подвійний масляний зазор в першому випадку дозволяє краще демпфіровати і стабілізувати тіло обертання. Але здатність навантаження і швидкість відгуку агрегату помітно менша. Крім радіального навантаження, вал з крильчатками відчуває і осьове. Протистоять їй окремі упорні поверхні.

potshibniki skolgeniya

Функції змащувальної рідини

  • Заощадження ресурсу підшипників. Зазор при правильному функціонуванні вимірюється одиницями сотих міліметра. Звідси випливають високі параметри якості продукту і стійкості масляної плівки. Напівсухе тертя неприпустимо.
  • Відведення тепла від підшипників. Важливо насамперед для власного стану теплоносія в зоні дії.
  • Демпфірування вала при обертанні. Вихлопні гази пульсують, що викликає знакозмінні навантаження в усіх напрямках.
  • Центрування осьової збірки компресора. Спливаючи в рідини, деталь займе місце точно по осі турбоагрегату.

smazka turbiny

Забезпечення подачі і видалення змащуючого носія

В робочу зону масло надходить під впливом насоса системи змащення двигуна. У міру проходження через вузол натиск падає, підшипниковий вузол виступає в ролі редуктора. Від подающих магістралей потрібно тільки висока надійність і здатність витримувати велике навантаження. Пошкодження загрожує масляним голодуванням не тільки турбіни, а й усього двигуна, що загрожує виходом з ладу вкладишів колінвала.

Зливна магістраль чутлива до своєї геометрії і місцем розташування. Вміст має стікати під дією сил природної гравітації, не зустрічаючи на своєму шляху підйомів або горизонтальних ділянок. Надлишок його в турбіні здатний привести до проникнення через лабіринтові ущільнення ротора і підвищеного чаду.

В ідеалі зливний отвір повинен розташовуватися внизу з невеликими допустимими відхиленнями. Перетин відвідних шлангів вибирається з урахуванням руху вільного потоку, тиск тут відсутній. Доходить до застосування спеціального відкачує насоса при невдало розташованої турбіні.

Вимоги до мастила і його охолодження

Хороша синтетика не повинна коксоватися в турбінних втулках. Навіть при недотриманні вимог щодо охолодження картриджа роботою двигуна на холостих обертах. Охолодження корпусу агрегату наддуву здійснюється іншими способами.

kakoe_motornoe_maslo_luchshe

Температура в картері турбомотора зазвичай вища. Це розрахунковий параметр, оскільки для роботи компресора тут потрібний певний робочий діапазон, в якому параметри масла стабільні і передбачувані. Занадто холодне працює погано.

Дотримання вимог до півхвилинної паузи перед зупинкою двигуна необхідно при найякіснішій синтетиці. Це збереже ресурс нагнітача, збільшить інтервал між технічними обслуговуванням ДВС. Зазвичай застосовується турботаймер.

Ми завжди готові відповісти на всі питання автовласників. Наше завдання - всіляко продовжити термін служби будь-якого автомобіля з турбіною.

Інші статті

Актуатори турбін - причини і наслідки проблем з вестгейт-клапаном турбонаддува

Відмови актуатора пов'язані з випадками надлишку або нестачі повітря, що нагнітається потоку. Розглянемо докладніше їх прояви ...

Детальніше
Ризики самостійного ремонту турбіни

До чого призводить самостійний ремонт турбіни авто. Опис можливих ризиків. Переваги комплексної діагностики в компанії «Турборотор»

Детальніше
Заміна турбокомпресора в двигуні 1.6 HDi

На прикладі турбокомпресора з двигуном 1.6 HDi ми хочемо показати вам, що таке турбонагнітач про що слід пам'ятати при його заміні ...

Детальніше
Як вибрати ГБО для авто з турбіною

Чи можуть виникнути проблеми при монтажі газобалонного обладнання на машину з турбокомпресором? Детальніше про це в нашій статті ....

Детальніше
Правильна установка турбіни на автомобіль - герметик виключається

Звичка застосування герметизуючих складів для ущільнення фланців веде до порушення штатної роботи вузла, причому в гарантійних претензії буде відмовлено. Детальніше в статті ...

Детальніше
Передув турбіни в автомобілі

Наявність турбіни - це відмінна динаміка розгону і знижений витрата палива. Але є і зворотна сторона медалі. Ніщо не вічне і іноді вузли автомобіля виходять з ладу. Є така проблема, як передув турбіни

Детальніше

Ремонт/продаж турбін і оригинальних запчастин по всій Україні:

А також, приймаємо на ремонт турбіни з міст:


Запоріжжя, Харків, Одеса, Вінниця, Дніпропетровськ, Кривий Ріг, Мелітополь, Маріуполь, Миколаїв, Кіровоград, Хмельницький, Полтава, Чернігів, Івано-Франківськ, Суми, Херсон та ін.