0 Тільки актуальні новини
та акції від Turborotor
  • Пошук турбін по марці

Чому пропала тяга в дизельній турбіні?

Чому пропала тяга в дизельній турбіні?
Поділитись в соцмережі:

Основні причини зникнення тяги дизельної турбіни

Причина 1. Немає припливу повітря. Компресор відключається самостійно або його ККД дорівнює нулю

  • Для турбін з електронним актуатором потрібно використовувати метод комп'ютерної діагностики. Сучасні технології точно можуть виявити збої в роботі регулятора і датчика тиску наддуву.
  • Для турбін з вакуумом можна використовувати два методи: візуальний огляд разом ручною перевіркою майстром або комп'ютерну діагностику.

Під час ручної перевірки механік проводить:

  • Перевірку показників датчика тиску наддуву. Він показує недодув або передув.
  • Перевірку режиму тиску наддуву і цілісність клапана, який управляє геометрією і регулює режим наддуву. При зламаному клапані турбіна взагалі не включиться.
  • Перевірку даних датчика температури повітря, що надходить у двигун.
  • Перевірку датчика атмосферного тиску.

Завищені і занижені показники датчиків вказую на поломку компресора. Якщо наддув слабкий, то потрібно перевірити систему впуску повітря, а також вакуумний насос і вакуумні трубки. Турбокомпресор виганяє повітря наверх в разі розриву патрубка, появи тріщини на інтеркулере або негерметичного з'єднання деталей.

Причина 2. Механічна поломка турбіни дизельного двигуна

Тривала експлуатація автомобіля викликає деякі дефекти:

  • деформацію крильчатки;
  • освіту люфтів на осі;
  • утворення нагару;
  • розбалансування.

Наявність цих дефектів знижує продуктивність турбіни і може привести до її остаточної поломки. При цьому турбіна не буде підлягали відновленню.

Причина 3. Поламана геометрія турбіни

Перевірка геометрії - нескладна процедура. Для цього потрібно зняти вакуумний шланг з приводу пневмоклапана управління геометрією, від цього шток клапана повинен опуститься. Після того як ви повернете вакуумний шланг на місце, шток підніметься. Якщо цього не відбулося, то геометрія несправна.

izmenyaemaya geometrija turbiny

Часто несправність геометрії майстри називають закисанням, але насправді це означає що турбіна брудна. Тривала експлуатація турбіни призводить до утворення нагару, що осідає на лопатках. У слідстві чого лопатки застряють, а тиск повітря падає.

Усунути цю проблему можна за допомогою чистки всього агрегату. Однак пам'ятайте, що шток клапана може не підніматися також через порваній мембрани актуатора. Також, в деяких автомобілях падає тяга через вихрові заслінки.

Швидким і надійним способом виявлення причини поломки є професійна консультація майстрів по ремонту турбін. В автосервісі Turborotor ви завжди отримаєте:

  1. докладні відповіді навіть на найскладніші питання, пов'язані з турбінами;
  2. поради по експлуатації турбіни;
  3. капітальний ремонт компресорів.

Інші новини

Чому ремонт турбіни такий дорогий?

Ремонт оригінальної турбіни складає, в багатьох випадках, половину вартості нової. Відновлення несправної деталі може бути капітальним або ж базовим.

Детальніше

Ремонт/продаж турбін і оригинальних запчастин по всій Україні:

А також, приймаємо на ремонт турбіни з міст:


Запоріжжя, Харків, Одеса, Вінниця, Дніпропетровськ, Кривий Ріг, Мелітополь, Маріуполь, Миколаїв, Кіровоград, Хмельницький, Полтава, Чернігів, Івано-Франківськ, Суми, Херсон та ін.